Vasaros kosmetinė: svarbiausios grožio priemonės

Vasaros kosmetinė: svarbiausios grožio priemonės

Pagaliau vasara! Sulaukėme gražiausio metų laiko, kai norisi mėgautis visai malonumais. Mėgaukimės, tik nepamirškime tinkamai prižiūrėti ir saugoti odos, leiskime ir jai gyventi vasaros ritmu. Kai yra šilta ir saulėta, labai svarbu tinkamai saugoti odą nuo aplinkos poveikio ir saulės spindulių.
Tikriausiai svarbiausia priemonė, be kurios negalime ir neturime apsieiti vasarą, yra kremas su apsauga nuo saulės. Jei norite ilgiau išsaugoti odos jaunystę ir sveikatą, kasdienė odos apsauga nuo UV spindulių yra būtina. Sutinku, kad nėra paprasta rasti geras ir kiekvienam odos tipui tinkančias apsaugines priemones, tačiau ieškoti tikrai verta.  

Kokios priemonės tinka sausai odai?

Jei turite sausą odą, rasti veido kremą su spf yra tikrai lengviau, jį galite naudoti ryte ant nuvalytos odos, tik labai svarbu leisti jam tinkamai susigerti ir jei ant viršaus dar tepsite makiažo pagrindą, švelniai įtapšnokite jį į odą, tik jokiu būdu netrinkite odos, nes taip panaikinsite apsaugą nuo saulės. Jei naudojate sausą pudrą, tikrai būtų puiku, jei ji būtų su spf. Jei per dieną nuo apsauginio kremo oda pradeda sausėti, rytais po juo tepkite lengvą drėkinamąją priemonę, tai padės ilgiau išlaikyti drėgmę odoje. Dienos metu, jei pradedate jausti sausumą ar atsiranda traukimo jausmas, naudokite veido dulksną, tik ją purškite taip, kad ji tolygiai mažais lašeliais pasiskirstytų ant odos ir niekur nenubėgtų. Jei tenka daug būti saulėje, tačiau galimybės užtepti apsauginio kremo nėra, naudokite sausą pudrą su kuo aukštesniu spf, ne mažesniu nei 30. Būtų idealu, kad visose priemonėse, ar bent jau keliose, kurias naudojate dienos metu, būtų nemažai antioksidantų, padedančių kovoti su aplinkos poveikiu ir stiprinančių apsaugą nuo saulės spindulių. Tinkamai saugodami odą dieną, nepamirškime ir vakarinių ritualų – pašalinti visus kosmetikos likučius bei nešvarumus nuo odos ir palepinti ją gerai drėkinančiu, gal net lengvai maitinančiu kremu ar serumu, kuris aprūpintų odą naudingomis medžiagomis, skatintų atsinaujinti, kovotų su senėjimo faktoriais ir turėtų raminantį poveikį.

Kokią apsaugą nuo saulės naudoti riebiai ir mišriai odai?

Jei jūsų oda riebi ar mišri, apsauga nuo saulės dienos metu tikrai sudėtinga. Bandykite ieškoti jums tinkančio kremo su mineraliniais filtrais, nes šios medžiagos nekemša porų ir nepalieka ant odos riebios plėvelės, ką gali padaryti sintetiniai filtrai. Jei pavyktų tokį rasti ir odos nebūtina maskuoti, ant viršaus naudokite sausą mineralinę pudrą su spf ne mažiau 25-30. Sausa pudra ne tik sustiprins apsaugą nuo UV spindulių, bet ir mažins odos blizgesį. Jei vis tik apsauginio kremo rasti nepavyks, atsižvelgiant į odos poreikius, galite pabandyti BB ar CC kremus su apsauga nuo saulės. Kai kurie iš jų turi ir matinantį efektą, svarbiausia, kad apsaugai nuo saulės juose būtų naudojami mineraliniai filtrai – cinko oksidas ir titano dioksidas. Dar vienas variantas – ryte tepti labai lengvą drėkinančią priemonę ir ant jos paskirstyti makiažo pagrindą su spf, ne mažesniu nei 30 ir dienai odos matinimui naudoti sausą mineralinę pudrą su spf ne mažesniu nei 25-30. Jei būsite išradingos, tikrai sugalvosite kaip dienos metu saugoti odą nuo saulės, beliks tik rasti tinkamą priemonę nakčiai – ji turėtų ne tik drėkinti, bet ir aktyviai raminti odą bei stabdyti senėjimo procesus. Kelis kartus per savaitę nakčiai galite naudoti ir rūgštinius pilingus, kurie padės kovoti su sebumo pertekliumi ir besikemšančiomis poromis. Tik jei dienos metu laiką leidžiate saulėje ar deginatės paplūdimyje, su rūgštiniais šveitikliais reikėtų būtų atsargesnėms. 

Kaip naudoti apsauginius kremus paplūdimyje?

Ir dar kelios bendros taisyklės visiems, kaip saugoti odą prie vandens ir leidžiant laiką gamtoje. Naudoti veido ir kūno kremus su apsauga būtina. Apsauga ne mažiau spf30, bet geriau spf50. Vėliausiai po kelių valandų kremą reiktų tepti iš naujo. Po maudynių, nudžiuvus odai, apsaugą taip pat vertėtų atnaujinti, net jei ir yra gamintojo įrašas, kad kremas atsparus vandeniui. Būtų idealu, jei aktyviausiomis valandomis, maždaug nuo 11:30 iki 14:30 ilgai nebūtumėte saulėje. Jei labai rūpi gauti vitamino D, tam užtenka 15 min aktyvioje saulėje kelis kartus per savaitę ir juk vitaminą D galime gauti per kojų odą, tikrai nebūtina deginti veido.
Tai tiek trumpai apie apsaugą vasaros metu. Tikiu, kad vasarą prabėgs smagiai ir nuotaikingai, ir, labai tikiuosi, kad su tinkama apsauga nuo saulės ir aplinkos poveikio.